Kijk even wanneer jouw team aan de beurt is en stem het even met elkaar af.

 

Schoonmaakrooster clubhuis
Team Wanneer Verantwoordelijk
AW.DTV 1 Donderdag 5 september Naomi
AW.DTV 2 Donderdag 12 september Naomi
AW.DTV A1 Donderdag 19 september Jim
AW.DTV A2 Donderdag 26 september Gina
AW.DTV 3 Donderdag 3 oktober Anne
AW.DTV 1 Donderdag 10 oktober Naomi
AW.DTV 2 Donderdag 17 oktober Naomi
AW.DTV A1 Donderdag 24 oktober Jim

 

Wat moet er schoon gemaakt worden:

Boven:

– Kantine en podium vegen en dweilen.
– Vuilnisbakken legen en voorzien van nieuwe zakken.
– De bar en keukengedeelte en de vloer achter de bar vegen en dweilen.

Beneden:

– 4 kleedkamers en 2 doucheruimtes vegen en dweilen.
– Alle toiletten schoonmaken, dweilen en voorzien van toiletpapier en ander toebehoren.
– Trap, gang en hal vegen en dweilen.
– Vuilnisbakken legen en voorzien van nieuwe zakken.
– 2 kleedkamers van de scheidsrechters.

Buiten:

– Vuilnisbakken bij het veld legen.

Het voorlopige rooster voor de komende tijd. In overleg met je ploeg kan je het clubhuis schoonmaken op maandag- t/m donderdag-avond. Het eventueel schoonmaken op vrijdagavond dient NA de trainingstijd te gebeuren.

Denk wel aan het regelen van de sleutel van het clubhuis wanneer je op maandag, woensdag of donderdag gaat schoonmaken.

Onderling ruilen mag natuurlijk altijd, maar wel even in overleg.

N.B.: De aanvoerders zijn verantwoordelijk voor het resultaat!

Bij vragen/opmerkingen graag contact opnemen met Deborah Beauchampet (d.willemse@hetnet.nl)