Kijk even wanneer jouw team aan de beurt is en stem het even met elkaar af.

 

Schoonmaakrooster clubhuis
Team Wanneer Verantwoordelijk
AW.DTV A2 Donderdag 18 april Gina/Danny
AW.DTV A1 Donderdag 25 april Jim
AW.DTV 1 Donderdag 2 mei Esther
AW.DTV 2 Donderdag 9 mei Esther
AW.DTV 3 Vrijdag 17 mei Cindy
AW.DTV 4 Vrijdag 24 mei Jelle
AW.DTV A2 Dinsdag 28 mei Gina/Danny
AW.DTV A1 Donderdag 13 juni Jim

 

Wat moet er schoon gemaakt worden:

Boven:

– Kantine en podium vegen en dweilen.
– Vuilnisbakken legen en voorzien van nieuwe zakken.
– De bar en keukengedeelte en de vloer achter de bar vegen en dweilen.

Beneden:

– 4 kleedkamers en 2 doucheruimtes vegen en dweilen.
– Alle toiletten schoonmaken, dweilen en voorzien van toiletpapier en ander toebehoren.
– Trap, gang en hal vegen en dweilen.
– Vuilnisbakken legen en voorzien van nieuwe zakken.
– 2 kleedkamers van de scheidsrechters.

Buiten:

– Vuilnisbakken bij het veld legen.

Het voorlopige rooster voor de komende tijd. In overleg met je ploeg kan je het clubhuis schoonmaken op maandag- t/m donderdag-avond. Het eventueel schoonmaken op vrijdagavond dient NA de trainingstijd te gebeuren.

Denk wel aan het regelen van de sleutel van het clubhuis wanneer je op maandag, woensdag of donderdag gaat schoonmaken.

Onderling ruilen mag natuurlijk altijd, maar wel even in overleg.

N.B.: De aanvoerders zijn verantwoordelijk voor het resultaat!

Bij vragen/opmerkingen graag contact opnemen met Deborah Beauchampet (d.willemse@hetnet.nl)