Schoonmaakrooster clubhuis

Team Wanneer Verantwoordelijk
AW.DTV 1 Dinsdag 18 april Esther
AW.DTV 2 Dinsdag 25 april Esther
AW.DTV A1 Dinsdag 2 mei Stijn
AW.DTV A2 Dinsdag 9 mei Joy
AW.DTV 1 Dinsdag 16 mei Esther
AW.DTV 2 Dinsdag 23 mei Esther

Wat moet er schoon gemaakt worden:
Boven:
– Kantine en podium vegen en dweilen
– Vuilnisbakken legen en voorzien van nieuwe zakken.
– De bar en keukengedeelte en de vloer achter de bar vegen en dweilen.
Beneden:
– 4 kleedkamers en 2 doucheruimtes vegen en dweilen.
– Alle toiletten schoonmaken, dweilen en voorzien van toiletpapier en ander toebehoren.
– Trap, gang en hal vegen en dweilen.
– Vuilnisbakken legen en voorzien van nieuwe zakken.
– 2 kleedkamers van de scheidsrechters.
Buiten:
– Vuilnisbakken bij het veld legen.

Het voorlopige rooster voor de komende tijd. In overleg met je ploeg kan je het clubhuis schoonmaken op
maandag- t/m donderdag-avond. Het is niet de bedoeling dat er op vrijdagavond tijdens de trainingen
wordt schoongemaakt. Alleen bij hoge uitzondering wordt er op de vrijdag schoongemaakt. Dit dient dan NA de trainingstijd te gebeuren.

Denk wel aan het regelen van de sleutel van het clubhuis wanneer je op maandag, woensdag of donderdag
gaat schoonmaken.
Onderling ruilen mag natuurlijk altijd, maar wel even in overleg.

N.B.: De aanvoerders zijn verantwoordelijk voor het resultaat!

Bij vragen/opmerkingen graag contact opnemen met Deborah Beauchampet (d.willemse@hetnet.nl)